[i18n] vraag mbt adresboek

willems.info at planet.nl willems.info at planet.nl
Thu Mar 8 18:11:58 UTC 2007

Hallo lezers,

Voor mij de eerste keer. Ben deze week aan de slag gedaan met Horde.
Nu kun je adressen exporteren en importeren. Ik heb eerst zelf een
adres aangemaakt en dit geexporteerd. Daarna het CSV bestand bekeken
en daarin alleen de naam van de persoon veranderd. De volgende stap
heb ik de door mij aangemaakte persoon verwijderd.

Het aangepaste (alleen de naam) CSV-bestand heb ik daarna
geimporteerd. Je krijgt dan een scherm om een paar te kiezen. Links
staan in 1 rij alle veldnamen uit het CSV-bestand rechts in een kolom
alle namen.
Je kunt 1 keuze maken en dan importeren. En dat gaat fout.

Wie weet een oplossing.

Met vriendelijke groet,

Har Willems