[imp] imp filters

Felipe Formiga formiga at ecologia.ufrgs.br
Thu Jun 30 01:47:58 PDT 2005

Yes. In the user preferenes, user can create filter with base in e-mail,
subject, etc. Where is this information stored?

tks,

Felipe Formiga - formiga at ecologia.ufrgs.br
Universidade Federal do RS     -     UFRGS
Centro de Ecologia da UFRGS    -    CENECO
Porto Alegre   -        RS     -    Brasil
+55 51 3316-6781          +55 51 9208-5880

"Sou pior do que pensam e melhor do que imaginam, críticas não me abalam,
elogios não me iludem, sou o que sou e não o que pensam..."